شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شد

دکتر دریس نمونه بارز یک جهادگر انقلابی بود

۰۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۹ کد : ۴۴۸۳۰ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۲۶۷
شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور بیان و تشریح برنامه های فرهنگی دانشگاه، برگزار شد.
دکتر دریس نمونه بارز یک جهادگر انقلابی بود

به گزارش وب دا مرکزی، نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اراک به ریاست دکتر امانی و با حضور معاون فرهنگی دانشجویی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، نمایندگانی از تشکل های دانشجویی و نهادهای فرهنگی دانشگاه و سایر اعضا مربوطه، برگزار شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در این نشست ضمن تشکر از زحمات دکتر جدیدی مدیریت قبلی تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه و آرزوی موفقیت برای دکتر قریبی، گفت: دکتر محمد حسین دریس دانشجوی جهادگر آسمانی نمونه بارز یک جهادگر انقلابی بود و امید است تا دانشجویان ادامه دهنده راه ایشان باشند و لازم است تا اردوی جهادی در دست اقدام، با یاد و خاطره این دانشجوی جهادگر باشد.
دکتر امانی ضمن قدردانی از تلاش ها، پیگیری ها و فعالیت های فرهنگی در دانشگاه، بر توسعه اهداف فرهنگی در حوزه های مختلف دانشگاه به ویژه حوزه دانشجویی تاکید و راهکارهایی در این خصوص ارائه کرد.
وی دانشجویان را از سرمایه های مهم مجموعه سلامت دانست و ادامه داد: لازم است برنامه ریزی و هماهنگی برای مسائل فرهنگی دانشجویان در شورای فرهنگی صورت گیرد تا نتایج مثبت آن برای آینده در آشکار شود.
برنامه ریزی جهت برگزاری ۲۹ امین دوره جشنواره قرآن و عترت و برآورد هزینه ها، بحث و بررسی در خصوص آئین نامه شورای فرهنگی ساختمان الغدیر، اردوهای جدید در دست اقدام و … از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.
در پایان این نشست معاونت فرهنگی و دانشجویی، با اهدای لوح تقدیر، از مدیر مالی به نمایندگی از مجموعه معاونت توسعه به جهت همکاری و همراهی در پیشبرد امور فرهنگی دانشگاه، قدردانی کرد.
 

کلید واژه ها: جهادگر آسمانی دکتر دریس محمدحسین دریس جشنواره قرآن و عترت ساختمان الغدیر


نظر شما :